Klacht BPM24.nl: NEP BEDRIJF LICHT JE GEWOON OP

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 339990
Gebruiker
Henk
Datum
3 reacties

Details

Klacht

WAARSCHUWING VOOR IEDEREEN DIE IETS WIL REGELEN OF BETALEN AAN BPM24
Lees eerst via Google alle uitsluitend negatieve ervaringen met deze oplichters. Doen niet wat ze beloven, je krijgt geen ingevuld BPM formulier na betaling van 24,99 euro. Reageren niet op e-mail en zijn telefonisch totaal onbereikbaar. Zijn in 2016 al eens door de rechtbank in Amsterdam veroordeeld maar gaan blijkbaar gewoon ongestraft door.

Gewenste oplossing

Heb ze gevraagd per e-mail om terugstorten van 24,99 euro omdat ze niet hebben geleverd wat beloofd wordt. Geen reactie gehad.
Geboden oplossing
Via de aangifte bij de politie kwam ik erachter dat de betaling middels IDEAL verloopt via een zgn. derdenrekening, in dit geval via PAY.NL Op de website van PAY.NL kun je een dispuut openen en dat sturen ze door naar de oplichters (BPM24.NL) Omdat er geen tegenreactie kwam heb ik na 6 dagen m'n geld terug gekregen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Henk
    Datum
    Vandaag aangifte gedaan bij de politie. Ondanks stimulerende programma's als Opsporing Verzocht en Opgelicht heb ik er nog niet echt vertrouwen in dat deze oplichters echt aangepakt gaan worden, zie de lange staat van slechte dienst die ze al jaren uitvoeren. Ben benieuwd wat voor persoon of personen hier achter steken, weet iemand daar meer over?
  2. Auteur
    Henk
    Datum
    Ben bezig uit te zoeken wat voor personen achter deze oplichterszaak zitten. Opereren onder de namen bpmonline.nl, bpm24.nl en bpmtelex.nl. Valt allemaal onder Importexpertise, de naam Importpay wordt gebruikt bij betalingen. Websitenamen geregistreerd op naam van Marcel de Waard en Peter Cornelissen.
    Alle hulp is welkom, weet iemand meer over de personen die deze oplichting draaiende houden? Reageer gewoon op dit bericht als reactie.
  3. Auteur
    Henk
    Datum
    Voor wie ook door deze lieden is opgelicht: Via de politieaangifte ben ik er achter gekomen dat de betaling middels Ideal via een zgn. "derdenrekening" verloopt. Die "derde" is Pay.nl en op hun website kun je een dispuut openen, dat sturen zij dan door naar de oplichters. wordt er na een aantal dagen niet gereageerd dan stort Pay.nl het bedrag, in mijn geval 24,99 euro, gewoon terug. Met dank aan politie en Pay.nl

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BPM24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen