Opgelost door BPM24.nl: NOOIT MEE IN ZEE GAAN EN HELEMAAL NOOIT IETS AAN BETALEN. OPLICHTERS

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 339996
Gebruiker
Henk
Datum
3 reacties

Details

Klacht

NOOIT IETS AANVRAGEN OF BETALEN. OPLICHTERS!!!!!!!!
Enige wat werkt is de betaling van 24,99 euro en voor de rest h e l e m a a l niets.
Ingevuld BPM formulier krijg je niet en genoemd BPM bedrag via e-mail klopt gewoon niet, is veel te hoog maar wordt wel verzocht even alsnog te betalen.
Zijn in 2016 als eens door de rechtbank in Amsterdam voor deze kwalijke praktijken veroordeeld maar blijkbaar kunnen ze gewoon doorgaan met deze oplichting.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van 24,99 euro gevraagd maar daar wordt niet op gereageerd. Ook niet op e-mail en op de verschillende telefoonnummers wordt noot opgenomen.
Geboden oplossing
Via de aangifte bij de politie kwam ik erachter dat de betaling middels IDEAL verloopt via een zgn. derdenrekening, in dit geval via PAY.NL Op de website van PAY.NL kun je een dispuut openen en dat sturen ze door naar de oplichters (BPM24.NL) Omdat er geen tegenreactie kwam hen ik na 6 dagen m'n geld terug gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Henk
    Datum
    Vandaag aangifte gedaan bij de politie. Ondanks stimulerende programma's als Opsporing Verzocht en Opgelicht heb ik er nog niet echt vertrouwen in dat deze oplichters echt aangepakt gaan worden, zie de lange staat van slechte dienst die ze al jaren uitvoeren. Ben benieuwd wat voor persoon of personen hier achter steken, weet iemand daar meer over?
  2. Auteur
    Henk
    Datum
    Wie weet welke personen zich verschuilen achter bpm24.nl of bpmnonline.nl of bpmtelex.nl
    ? Na jaren oplichting wordt het tijd dit tuig eens op een wat doeltreffender manier aan te pakken.
  3. Auteur
    Henk
    Datum
    Voor wie ook door deze lieden is opgelicht: Via de politieaangifte ben ik er achter gekomen dat de betaling middels Ideal via een zgn. "derdenrekening" verloopt. Die "derde" is Pay.nl en op hun website kun je een dispuut openen, dat sturen zij dan door naar de oplichters. wordt er na een aantal dagen niet gereageerd dan stort Pay.nl het bedrag, in mijn geval 24,99 euro, gewoon terug. Met dank aan politie en Pay.nl

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BPM24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen