Klacht Bpmonline.nl: foutieve berekening BPM / geen contact

Klachtnummer
# 128800
Gebruiker
Lies
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 september jl. hebben wij via de site een online berekening aangevraagd met omschrijving: Deze berekening is echter verkeerd uitgevoerd. De BPM berekening is gemaakt op basis van een Suzuki Grand Vitara 3 deurs, terwijl het een 5 deurs betreft. Ook de garantie binnen 30 minuten een berekening te hebben is ruimschoots overschreden. Wij ontvingen de berekening pas 13 september. Wij hebben toen per e-mail aangegeven dat de berekening niet klopte met de vraag dit aan te passen. Volgens de voorwaarden zou er binnen 24 uur worden gereageerd. Helaas tot op heden hebben wij geen reactie mogen ontvangen hebben betaald voor een verkeerde BPM berekening. Wij verwachten daarom ook het bedrag a 24,99 euro retour

De oplossing

Retour geld a 24,99 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bpmonline.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties