Klacht Bpmonline.nl: Foutieve BPM aangifte

Razende Roeland

Op 15-04-2016 heb ik via internet mijn BPM aangifte laten uitrekenen door 'www.bpmonline.nl'. Zag er allemaal heel bonafide uit, temeer daar ze schermen met een goedkeuring door de RDW (wat een leugen blijkt). € 24,95 betaald via iDeal en paar uur later kwam een half ingevuld formulier binnen, waarop een flink aantal onjuistheden stonden die me een flinke naheffing en/of boete zouden hebben opgeleverd. Er stond o.a. een verkeerd typenummer op en de cilinderinhoud was ook opeens gekrompen met 200 cm3.
Op de web site van bpmonline staat geen telefoonnummer maar wel een verwijzing naar de klantenservice van 'www.berekenbpm.nl', waarvan ze naar eigen zeggen onderdeel zijn. Daar heb ik vervolgens meerdere E-mails naar gestuurd, maar helaas geen reactie.
Bij de Belastingdienst wisten ze me te vertellen dat er vaker gezeur is met dit bedrijf.
Ik wil mijn geld terug!

Wegens het uitblijven van een tijdige reactie van uw kant, heb ik niets meer aan herstel van de gemaakte fouten. De auto is gisteren gekeurd en de aangifte is betaald. Ik wil nu graag mijn € 24,95 terug wegen het leveren van een ondeugdelijk product dat mij flink in de problemen had kunnen brengen met de Bealstingdienst.

Wij vinden dat Bpmonline.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!