Klacht Bpmonline.nl: Wanprestatie en geen reaktie van BPMonline

Klachtnummer
# 130887
Gebruiker
Jaspers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 september heb ik via BPMonline.nl alle gegevens van mijn in te voeren auto ingevoerd om een ingevulde BPM aangifte te krijgen. De aangifte die ik vervolgens kreeg van BPMonline was op meerdere punten onjuist. Het gevolg zou een flinke naheffing van de belastingdienst zijn geweest. Dezelfde avond heb ik BPMonline een mail gestuurd met mijn op- en aanmerkingen. Geen reaktie. De volgende dag (24 sept) nog een mail gestuurd, weer geen reaktie. De daarop volgende dag (25sept) weer een mail gestuurd met de vraag om te reageren. Geen reaktie. Vandaag (28sept) een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil.

De oplossing

Mijn geld (€24,95) terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bpmonline.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties