Klacht Brabant Water: Geen reactie op aangemelde klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46080
Gebruiker
Vos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 09-12-2013 meldde ik aan Brabant Water een klacht met betrekking tot de
nieuw berekende kwartaalvoorschotten met ingang van 01-02-2014.
In die voorschotten zaten tot nu toe twee posten van de Gemeente Eersel verwerkt, namelijk het rioolrecht en het reinigingsrecht.
Ik attendeerde Brabant Water erop, dat de Gemeente Eersel vanaf 01-01-2014
deze rechten zelf rechtstreeks bij de burgers in rekening gaat brengen.Het voorschotbedrag van Brabant Water kon dus, zo meldde ik in mijn klacht , aanzienlijk worden verlaagd : 100 euro minus 38 = 62 euro.
Ik vermeldde in mijn klacht mijn klantnummer.
De klacht zou binnen vijf werkdagen worden afgehandeld.Maar ondanks een rappèl
heb ik tot nu toe geen reactie ontvangen.

De oplossing

Verlaging van het voorschotbedrag (en in ieder geval óók een klantvriendelijke houding !)

1 reactie

  1. Auteur
    Vos
    Datum
    Lucardi heeft geen reactie gegeven op mijn voornaamste argument,
    namelijk dat het horloge (gekocht 31-01-2015) tot mei 2016 onge-
    bruikt in de kast heeft gelegen,Lucardi blijft dus beweren, dat de
    garantietermijn van één jaar is verstreken.
    Er is alle reden daar wat coulant mee om te springen.Ik vind het een kwalijke zaak, want het horloge is nog steeds absoluut onbetrouwbaar.Ik ben al verschillende keren te laat op afspraken gekomen.
    Ik wik deze zaak bij STEKELIGHEDEN aanmelden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry