Klacht Brabantia: Brabantia wil geen nieuwe inbouw bevestigingsset sturen voor de Sort & Go bakken.

Klachtnummer
# 365750
Gebruiker
Noor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee jaar geleden heb ik voor €82,- 4 Sort & Go afvalbakjes van Brabantia aangeschaft. Deze zijn van goede kwaliteit en zijn nog steeds mooi en goed. Ik heb de 3 grote maten aan de muur gehangen met het bijgeleverde bevestigingsmateriaal. Nu hebben we een nieuwe keuken in U-vorm, en geen muur meer vrij. Omdat het tevens inbouw afvalbakjes zijn voor in de keukenkast, wil ik ze daar graag in bevestigen. Echter heb ik deze bevestigingsset niet. Hoewel ik toen een set heb gekocht van 3 grote en 1 kleine bak, zat deze bevestigingsset er niet bij. Zowel via mail als via FB heb ik contact opgenomen met de servicedienst. Het antwoord is dat ik deze bevestiging niet los kan bestellen, maar dat ik nieuwe afvalbakken moet aanschaffen. Ik vind dit echt ongelofelijk slechte service van Brabantia. Het gaat om exact dezelfde afvalbakjes, alleen heb ik 3 losse besteld van 16 liter i.p.v. 1 losse en 1 set van 2. Ook wil ik er gewoon voor betalen (hoewel de set van 2 niet duurder is dan wanneer je ze los koopt). Ik vind het bijzonder klantonvriendelijk om op deze manier de klant ertoe te dwingen opnieuw hetzelfde product aan te schaffen, terwijl dit helemaal niet nodig is.

De oplossing

Een inbouw bevestigingsset sturen, zodat ik de afvalbakjes kan gebruiken in onze nieuwe keuken. Evt. tegen betaling!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Brabantia is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brabantia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen