Klacht Brabantia: Brabantia wil geen nieuwe inbouw bevestigingsset sturen voor de Sort & Go bakken.

Noor

Twee jaar geleden heb ik voor €82,- 4 Sort & Go afvalbakjes van Brabantia aangeschaft. Deze zijn van goede kwaliteit en zijn nog steeds mooi en goed. Ik heb de 3 grote maten aan de muur gehangen met het bijgeleverde bevestigingsmateriaal. Nu hebben we een nieuwe keuken in U-vorm, en geen muur meer vrij. Omdat het tevens inbouw afvalbakjes zijn voor in de keukenkast, wil ik ze daar graag in bevestigen. Echter heb ik deze bevestigingsset niet. Hoewel ik toen een set heb gekocht van 3 grote en 1 kleine bak, zat deze bevestigingsset er niet bij. Zowel via mail als via FB heb ik contact opgenomen met de servicedienst. Het antwoord is dat ik deze bevestiging niet los kan bestellen, maar dat ik nieuwe afvalbakken moet aanschaffen. Ik vind dit echt ongelofelijk slechte service van Brabantia. Het gaat om exact dezelfde afvalbakjes, alleen heb ik 3 losse besteld van 16 liter i.p.v. 1 losse en 1 set van 2. Ook wil ik er gewoon voor betalen (hoewel de set van 2 niet duurder is dan wanneer je ze los koopt). Ik vind het bijzonder klantonvriendelijk om op deze manier de klant ertoe te dwingen opnieuw hetzelfde product aan te schaffen, terwijl dit helemaal niet nodig is.

Een inbouw bevestigingsset sturen, zodat ik de afvalbakjes kan gebruiken in onze nieuwe keuken. Evt. tegen betaling!

Brabantia is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Brabantia?