Klacht Brabants dagblad: Bezorging van de krant is niet conform de afspraak

Klachtnummer
# 347152
Gebruiker
aaavanderaa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn krant wordt structureel te laat bezorgd. Het Brabants Dagblad geeft dit ook toe en ik heb al tweemaal een gedeelte van het abonnementsbedrag retour gekregen. In de maand december 2018 en januari 2019 is mijn krant geen enkele dag op tijd bezorgd. Steeds krijg ik als antwoord dat ze er alles aan doen om dit te verbeteren. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen.

De oplossing

Ik wil mijn krant elke dag op tijd. Dat wil zeggen door de week vóó'r 07.00 uur en op zaterdag vóór 08.00 uur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brabants dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brabants dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen