Klacht Brabants dagblad: klantonvriendelijkheid

Klachtnummer
# 161108
Gebruiker
Jolande
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na 30 jaar abonnee, krant in januari op willen zeggen, vanwege de vele aanbieding voor nieuwe klanten. Aanbod gehad, kon hierover terugbellen, had toch al betaald tot 1 april.
Aanbod geldt niet meer vanwege een prijsverhoging, kreeg nieuw hoger aanbod per 1 juli. Vind dit niet terecht. Per direct opgezegd, maar dit kon pas per 1 juli.
Werd erg onvriendelijk te woord gestaan door mw. Wilgenburg. Vroeg naar haar meerdere maar die kreeg ik niet omdat zij dan op straat kwam te staan!! Ook haar naam wilde ze niet geven omdat ze die al had gezegd bij het opnemen van de telefoon.
Later deze gekregen van een wel vriendelijke collega. Krant kon nu wel beëindigd worden per 30 april.

De oplossing

Ga wat vriendelijker om met je klanten en richt je niet alleen op nieuwe klanten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brabants dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brabants dagblad?