Klacht Brabants dagblad: Maandelijkse betaling.

Klachtnummer
# 143456
Gebruiker
A.J.F. de Laat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21-03-2015 heeft Mevr.de Laat 'n contract af gesloten op het Brabants Dagblad.
Wat op het contract staat komt niet overeen met uw inningen van het maand bedrag.
Ik ben niet van plan om al 4x te betalen terwijl het abonnement pas 2 maanden oud is,
vandaar mijn storneringen.
Ik heb u duidelijk gevraagd in 'n email om uitleg,maar daar geeft u geen antwoord op.

De oplossing

Duidelijke uitleg over de 2 teveel betaalde maandelijkse incasso's.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brabants dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brabants dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen