Klacht Brabants verbond : Bedrijf is spoorloos sinds belofte restitutie

Klachtnummer
# 450235
Gebruiker
Maartje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zou 24 maart geld terug krijgen omdat ik niet naar het festival kon nadat zij het van 28 maart naar mei hebben verplaatst. Zwart op wit staat de restitutie. Toen kwam Corona en ging het festival niet door. Ik heb hierna nog meerdere malen mail contact gehad en er werd beloofd dat het opgelost zou worden. Ondertussen krijg ik geen reactie meer, is de website offline en hebben ze het lef een nieuw Facebook evenement aan te maken voor mei 2021 waar ze net te bewust de commentaren uit hebben gezet. Nou is het bedrag niet hoog, maar het bedrag x alle mensen die een ticket hebben en dit ook ervaren wel. En dat gun ik Brabants verbond niet!

Ik vind het ook bizar dat we zo weinig klachten zijn.

De oplossing

Het bedrag van de kaartjes terug geeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brabants verbond hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brabants verbond ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen