Klacht Brabants verbond : Geen geld terug ontvangen festival Brabants Verbond

TJ07

Ik had een kaartje gekocht voor Brabants Verbond voor 28 maart 2020. We kregen op 5 maart 2020 te horen dat festival dan niet plaats kon vinden doordat het terrein er slecht bij lag. De nieuwe datum was 23 mei 2020, het kaartje werd automatisch omgezet. Wanneer je die datum niet kon mocht je je geld terugvragen, voor 20 maart 2020 en dan werd het aankoopbedrag op 24 maart gestort.

Ik heb al die stappen gevolgd, maar vervolgens geen geld ontvangen. Nu is het festival van 23 mei 2020 afgelast en gooien ze alle annuleringen op het Corona virus, met een kortingsvoucher voor een nieuw festival. Echter heeft Corona virus voor mij niks te maken met het feit dat ik 23 mei 2020 niet naar het festival kon. Dit speelde al voor de regeringsbesluiten.

Dus mijn vraag is: hoe kan het dat ik geen geld terug heb gekregen?

Ik zou graag het aankoopbedrag (€ 34,75,-) van mijn kaartje terug willen ontvangen, zoals eerder is afgesproken.

Wij vinden dat Brabants verbond hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brabants verbond ?