Klacht Brabants verbond : Geld gekocht kaartje na afgelast festival

Mariekevandenburg

Het festival is tot 2 x toe afgelast.. 1 x door het hoge water en de 2de keer door het coronavirus..
Begrijpelijk uiteraard dat het afgelast is maar hierdoor heeft Brabands verbond besloten dat we een waardebon krijgen dat we kunnen gebruiken voor een ander festival..
Nu heb ik dit jaar 8 festivals staan en ik heb geen waardebonnen nodig voor festivals.. Als het festival niet door kan gaan wil ik gewoon mijn geld terug ontvangen.. vooral omdat ik niet eens weet of ik een waardebon kan gebruiken in de desbetreffende periode..
Ik vind het jammer dat er geen respons komt en ik wil hier graag duidelijkheid over..
Ik wil het geld terug ontvangen en niet een waardebon waarvan ik niet weet of ik die kan gebruiken

Ik wil graag het geld terug ontvangen en dat mijn waardebon nietig word verklaard

Wij vinden dat Brabants verbond hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brabants verbond ?