Klacht Bracesspecialist.nl: bestelde en betaalde product wordt niet geleverd en bedrijf is niet bereikbaar

Klachtnummer
# 26688
Gebruiker
Roalbe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een elleboogbrace besteld en betaald middels Ideal. De site geeft aan dat er wanneer er voor 12.00 uur wordt besteld er de volgende dag wordt geleverd. We zijn nu een week verder en product is nog niet geleverd. Het bedrijf reageert niet op vragen gesteld in emails en zijn telefonisch niet bereikbaar. Wanneer ik echter een vraag stel via contactformulier op website en gebruik maak van een fake naam en emailadres krijg ik wel een reactie.

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk het door mij betaalde bedrag van 95,45 euro terug ontvangen. Hier is ook reeds om gevraagd, geen reactie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bracesspecialist.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bracesspecialist.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen