Opgelost door Brainwash: Misleiding klanten en doofpotacties

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 171607
Gebruiker
Imala
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Behandeling vught 85 euro. Behandeling Breda 62,5 euro. Daarin zat volgens vught 2 ontkleuringen 1 verfbeurt en haarmasker. Voor de prijs in Breda had ik EXACT dezelfde behandeling aangezien bij navraag door Breda aan Vught bleek dat er geen 2 ontkleuringen hadden plaatsgevonden maar slechts 1. In tegenstelling tot wat er aan mij beweerd werd. Ook scheen Vught zo bleek in Breda een kleurspoeling te hebben gebruikt ipv een echte kleuring, zoals gevraagd was. Daarbijkomend werd me een keune product aangeraden dat zijn werk daardoor niet terdege kon doen waardoor mijn aankoop daarvan gelijk nutteloos bleek. Zo ook bij het eerste aangeraden keune product.

Ik heb reeds contact gezocht via facebook en per mail. Eerst word het afgedaan met een hol gebaar en moet je echt hard optreden om iets klaar te krijgen. Het bericht op facebook word handigjes verwijderd in de veronderstelling dat de zaak verdwijnt denk ik. Doofpotactie dus. Niet van gediend daar het hun fout en verantwoording is.

De oplossing

De beloofde betaling zo snel mogelijk op mijn rekening en geen doofpotacties. Ik heb gezegd dat ik mijn bericht zal verwijderen als de beloofde oplossing gearriveerd is. Brainwash maakte de fout dan moeten ze er ook tegen kunnen dat het openbaar staat. Ze hebben al bewezen dat hetgeen ze zeggen niet overeenkomt met hetgeen ze doen, en gezien het selectief verwijderen vertouw ik het niet tot het geld gestort is. Geld overmaken en afspraken nakomen dus. Graag zo snel mogelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brainwash hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Imala
    Datum
    Brainwash is de afspraak nagekomen. Betaling is overgemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Imala
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Brainwash?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen