Klacht Brainwash: Rood/oranje balayage i.p.v. bruin

Neon_Hanan

Begin vorig jaar(2019) ben ik naar de brainwash te Amersfoort (euterpeplein) gegaan , voor een balayage in bruine(!) kleur.

Ik heb 3 uur in een stoel gezeten en tussen de behandelingen door zei de kapster die mij behandelde letterlijk: " ik heb er rood doorheen gedaan".
Ik dacht oké, jij bent de expert als het maar de gewenste kleur wordt (bruin!).

Ik weet dat het niet precies zoals op een foto o.i.d. kan worden, maar tot mijn verbazing nadat ze klaar was schrok ik van het resultaat, het was rood! Bordeaux rood, het leek totaal niet op bruin. Ik werd er zo verdrietig van.

Ze vertelden mij dat ik er aan moest wennen en dat na 1 of 2 wasbeurten bruin zal worden.

Wel zeker 10 wasbeurten of meer later ben ik terug gegaan naar brainwash euterpeplein. Mijn haar was nog steeds rood en het begon zelfs oranje te worden. Ik heb hier foto's van.

Ze raadden me een spoeling aan.
3 spoelingen verder. Niets leek te helpen. Het werd alleen maar steeds meer oranje. Dat snap ik nu wel ,rood is namelijk héél moeilijk uit je haren te krijgen!

Nog een keer naar brainwash gegaan.
Ik sprak de filiaalmanager hierover en die zei dat de medewerkster die mn haar had gedaan daar niet meer werkte. En dat het onmogelijk was dat er rood doorheen gedaan is, terwijl zij die dag er zelf bij stond en ze letterlijk kon zien dat mn haar oranje was.

Ze kon me niets bieden, geen eens een excuses. Het enige wat ze had was een gratis spoeling die ik al 2 of 3 keer had gedaan en waaruit bleek dat dit niet hielp en dat ik niet zo boos moest doen.

Dit hoefde ik natuurlijk niet meer. Nou .. ik had dat natuurlijk gezegd en na heel veel klagen kon ze voor mij het hoofdkantoor bellen en kijken wat ze kon doen.
Ik liet netjes mijn mobiel nummer achter ( ik sta ook ingeschreven bij hun als klant) en ze zou me terugbellen.

zoals je in het begin leest was dit begin vorig jaar aan de orde. Tot op heden nooit wat gehoord noch teruggebeld . Dit vind ik erg slordig en wil het toch nog kwijt om anderen te behoeden van dezelfde fout die ik heb gemaakt!

Ondertussen ben ik naar een andere kapper gegaan waarvan zij een correctie haarkleuring hebben gedaan en daar is het wel in 1 keer gelukt.
Mijn haar is nooit meer oranje geworden sindsdien, maar is nog steeds de kleur waar ik vanaf het begin om gevraagd heb: bruin. Meer wilde ik niet.

Erg jammer, als ik eraan terug denk word ik nog steeds verdrietig

M'n geld terug is het minste wat gedaan kan worden.

Wij vinden dat Brainwash hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brainwash?