Klacht Brainwash: Slechte kwaliteit service

Klachtnummer
# 127076
Gebruiker
?????
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Jullie geven een prijs op voor wassen, knippen en drogen. Als eerste wordt je al niet gewassen, nu vind ik dat niet zo erg, maar daarbij wordt voor het knippen het haar niet nat gemaakt. Hierdoor is de kapster erg aan het trekken en ontstaan er constant knoopjes waar ze echt als een wilde met een kam doorheen aan het rossen is. Dit is erg vervelend. Ik vind het jammer dat de kwaliteit van brainwash erg achteruit gegaan is sinds jullie verhuisd zijn binnen Zevenaar. Ik was altijd erg te spreken over jullie, maar deze behandeling maakt daar snel een einde aan.

De oplossing

Ik wil dat jullie wat aan je service gaan doen. Dat wanneer jullie beschrijven dat je 3 dingen doet, je er niet 2 laat zitten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brainwash hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brainwash?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen