Klacht Bralex: Bralex hun woord tegen het mijne..

saskia1986

Door een aanlokkende advertentie van Bralex heb ik enige tijd geleden een bestelling gedaan. Volgens de kleine letters had je de mogelijkheid om het product binnen 14 dagen gratis te retourneren. Hoe dit moest, kon je vinden op de website van Bralex. Je moest online een formulier invullen en deze verzenden. Er zouden 3 tot 5 werkdagen overheen gaan voordat je reactie zou krijgen. Bralex zou dan kijken of het goed- of afgekeurd zou worden. Bij mij werd het afgekeurd zonder reden. Ik was het hier niet mee eens en heb de producten retour gestuurd zonder het bewijs van goedkeuring. Inmiddels ligt het bij een incasso bureau en ik weet niet meer wat ik kan doen. Ik heb geen bewijs van de retourzending. Wat kan ik nog beginnen? De kosten lopen alleen maar op.

Bralex
    Beste S. Boeve,

Hartelijk dank voor uw reactie.
    Ik zie dat het een bestelling betreft van 09-10-2016.
    Helaas hebben wij tot op heden geen retourzending van u mogen ontvangen.
    Zonder een verzendbewijs kunnen wij dit helaas ook niet voor u nakijken.
    Weet u nog naar welk adres u het pakket gestuurd heeft? En welke kenmerken het pakket heeft gehad?
    Want dan kunnen wij voor u nakijken of wij het pakket kunnen vinden aan de hand van uw kenmerken.
    Wij kunnen dan ook kijken, wat wij voor u kunnen betekenen in dit geval.

In afwachting van uw reactie.

Vincent
    saskia1986
    Het gaat inderdaad om de bestelling van 09-10-2016. Vele malen heb ik telefonisch contact proberen te zoeken, want ik heb de artikelen geretourneerd. Dit heb ik ook vermeld aan Afterpay. Ik stuurde Afterpay een e-mail.

DEC 01, 2016 | 01:06PM CET
    Oorspronkelijk bericht
    Onderwerp: Ik heb mijn bestelling deels of volledig retour gestuurd
    Jouw vraag: Ik heb mijn bestelling helemaal retour gestuurd, maar niks geen reactie gehad van bralex webshops. Nu krijg ik van jullie een laatste herinnering om te betalen, maar ik ga niet voor iets betalen wat ik volledig heb geretourneerd. Contact met bralex webshops heb ik nooit gekregen, terwijl ik dit meerdere malen telefonisch heb geprobeerd. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ook heb ik jullie hier al eerder over geinformeerd, maar geen reactie ontvangen. Wat kan ik nog doen?
    Postcode en Huisnummer: 8071XT 12A
    E-mail adres: saskiaboeve@gmail.com
    Webwinkel: bralex webshop
    Inzake ordernummers 130878 en 130469

Beste ......,

Bedankt voor je bericht. In je e-mail geef je aan dat je je bestelling bij Bralex.nl met AfterPay kenmerk 223017744 en 223016536 geretourneerd hebt. Wij begrijpen dat het gaat over de order met de onderstaande gegevens:

- besteldatum: 09-10-2016
    - ordernummer: 130878 en 130469
    - postcode/huisnummer: 8071XT / 12

Jouw retourzending is nog niet (correct) verwerkt in onze administratie. Heb je vragen over het terugsturen van je bestelling? Neem dan contact op met Bralex.nl via 0900 – 235 36 38. Wij hebben deze mail ook verstuurd naar de klantenservice van Bralex.nl met het verzoek om jouw retour te verwerken.

Nadat jouw retour bij ons verwerkt is, ontvang je per e-mail een bevestiging van het vervallen van jouw betaaloverzicht of het nieuwe bedrag dat je dient te betalen.

We vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien je graag weer terug bij een volgende bestelling!

Jurriën

Goedemorgen,

Na meerdere malen jullie en bralex te hebben gemaild, is mij nog steeds niks duidelijk geworden. De artikelen die bij bralex zijn besteld, heb ik volledig geretourneerd binnen de eerste 14 dagen. Zoals ik al eerder had vermeld, ben ik niet van plan om dit bedrag te betalen. Van bralex hoor ik helemaal niets meer. Het zijn gewoon oplichters. Daarom hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen. Anders ga ik echt andere stappen ondernemen. Ik ga niet betalen voor iets wat ik heb geregourneerd.

Alvast bedankt.

.........

Beste Merchant,

Van consument

Relation Id : 14440511

hebben wij een bericht ontvangen waarin de consument aangeeft dat de bestelling bij jullie webshop geretourneerd is.

Wil je dit voor de consument nakijken en indien nodig verwerken in de administratie van AfterPay? Voor meer informatie verwijzen wij je naar de meegestuurde e-mail van de consument.

Wij bedanken je alvast voor de medewerking!

Warner
    Precassoteam AfterPay

En hier is nooit een reactie op gekomen. Ik vind het echt heel erg dat het op zo'n manier moet gaan. Het maakt me heel erg boos, maar ook weer heel verdrietig. Verder heb ik er op dit moment geen woorden meer voor. Het zit me heel hoog allemaal.
    saskia1986
    Het gaat dus om de orders 130878 en 130469 en als Afterpay kenmerk 223017744 en 223016536. Het adres waar de retourzending naar verstuurd is:

FlashlightQ250.nl
    Stavangerweg 16
    9723 JC Groningen

Waarom geen reactie?
    Bralex
    Beste Saskia,

Door drukte kunnen wij niet altijd gelijk reageren helaas. Excuses voor het ongemak.

Wij hebben helaas nimmer een retourzending van u mogen ontvangen. U als afzender bent zelf wel verantwoordelijk dat het pakket in goede orde wordt afgeleverd bij onze webshop.

Graag zien wij een verzendbewijs, zodat wij nogmaals kunnen buigen over deze kwestie.
    Zonder verzendbewijs kunnen wij namelijk niks voor u betekenen.

Ik wacht uw reactie af.

Laura Fenanlamber
    Bralex Webshops
    saskia1986
    Dan zal ik het verzendbewijs moeten zoeken, aangezien het al bijna op een jaar aan gaat dat ik de bestelling retour heb gedaan. U hoort snel van mij.
    Groeten S.B.

Ook een klacht indienen over Bralex?