Opgelost door Bralex: krijg ongevraagd/onbesteld een product en kan niet terugsturen.en krijg zelfs een hoge rekening

content Opgelost
Cynthia1

Wij hebben ooit twee potjes ontvangen op naam van mijn 14 jarige dochter.

Geen ordernummer alleen een foldertje van Forskalin Naturalis.

Niemand van ons had iets besteld.er zat niks bij. Ik heb de ongeopende potjes
nog. Waar kan ik ze naar toesturen?

Ik ga niks betalen ik heb niks besteld en mijn dochter ook niet.ik krijg wat
thuis gestuurd waar we niet om gevraagd hebben.

niks betalen

Geachte,

Ik zou graag een bestelnummer willen ontvangen of een volledige naam zodat wij de bestelling naar voren kunnen halen.

Ik kan dit voor u nakijken en alle feiten op een rij leggen voor u en juist informeren over deze kwestie.

Graag hoor ik van u.

Cynthia1
    Het gaat om factuurnummer 1alx256284 op naam van N Yusuf koos vorrinkweg 44 Amsterdsm1ALX2562841ALX256284
    Beste,

Ik heb dit voor u nagekeken en het pakket is aangenomen op uw adres op d.d. 23 maart 2017. Op dit moment is het retour termijn ruim verstreken.

Mag ik vragen waarom u nu pas wat van u laat horen?

Wij hebben toch echt een bestelling gekregen, dit kunt u zien in de bijlage.

Kunt u mij dit nader verklaren?

In afwachting van uw reactie.

Beste Laura,
    Ik zag geen afzender geen ordernr helemaal niks.pas nu een herinnering.ik kan de bijlage niet zien.
    Dus hoe had ik waar naar toe moeten reageren.
    Ik heb gisteren dan ook aangifte gedaan bij de politie van oplichting en bedreiging (ivm aanmaningskosten )e.d. .

Geachte,

Naar aanleiding van uw klacht willen wij u het volgende berichten:

Op d.d. 22.3.2017 heeft u een bestelling geplaatst. Ten tijde van uw bestelling bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en dan gaan wij er vanuit dat dit ook echt gelezen is, waardoor dit soort misverstanden niet kunnen ontstaan.

U heeft een bevestigingsbrief ontvangen van ons met een Track ID zodat u weet wanneer het pakket geleverd zal worden op het afleveradres en u heeft van Billink ook een bevestigingsbrief dan wel een factuur ontvangen in uw e-mailbox waardoor u in principe voor de tweede keer bent geattendeerd dat u een betalingsverplichting aan bent gegaan.

Ten tijde van uw bestelling staat er boven in wat het totale aankoopbedrag zal zijn als u na uw testperiode besluit door te gaan met de kuur van 30 dagen, ook heeft u zelf de betaalmethode gekozen, aangezien er meerdere mogelijkheden zijn om te betalen. Dus het is daarom frappant dat u niet op de hoogte was van het feit dat na de testperiode het aankoopbedrag betaald dient te worden.

U heeft op d.d. 23.3.2017 het pakket ontvangen en dan kunt u de supplementen testen, wel te verstaan 10 hele dagen. Op de 10de dag dient u een keuze te maken of u doorgaat met de kuur van 30 dagen of dat u de kuur terugstuurt binnen 14 dagen.

Indien u voor het laatste had gekozen en het geopende pakket binnen 14 dagen geretourneerd had, was de factuur gecrediteerd aangezien u zich aan het retourbeleid heeft gehouden. Voor gesloten verpakkingen geldt 14 dagen een zichttermijn en 14 dagen heeft u de tijd om het terug te sturen, nadat u wel netjes heeft gemeld dat u het pakket retour zal sturen.

Deze gehele uitleg staat ook op de website waar u heeft besteld, hier heeft u nogmaals de links:

U geeft aan dat u geen factuur heeft ontvangen, dat klopt gewoon weg niet. Wij kunnen zien dat u meerdere malen alle rekeningen heeft geopend. In de bijlage ziet u dat u heel vaak de facturen heeft geopend en dus bekeken. Hieruit kunnen wij concluderen dat u wel op de hoogte bent geweest dat u een betalingsverplichting bent aangegaan.

Ik hoop u zo voldoende inzicht te hebben gegeven.

Cynthia1
    Ik kan de links nu niet openen maar ik heb dit allemaal niet gedaan.ik heb een pakket ontvangen zonder afzender zonder factuur.ik ontvang alleen de herinnering waar ik direct op reageer. Ik ga niks betalen.
    Ik ken u niet en heb niks bij u besteld.wil de pillen graag retourneren als u mij niet meer lastigvalt met rekeningen o.i.d.
    Nogmaals ik heb aangifte gedaan van oplichting en bedreiging.
    Groet,
    Geachte,

Kunt u ons nader verklaren dat u aangeeft geen facturen te hebben ontvangen, echter wel te hebben geopend.

Indien u echt niet heeft besteld is dit een kwalijke zaak en zijn er een aantal stappen die u dient te bewandelen.

1) Aangifte misbruik van gegevens en niet van oplichting.
    2) Kopie ID kaart
    3) U laten blokkeren bij het achter af betalen systeem Billink

Deze drie bewijsstukken overleggen via info@forskolinnaturals.nl

Dan kunnen wij nogmaals naar deze kwestie kijken en proberen tot een oplossing te komen.

In afwachting van uw reactie.

Laura,
    Dat ga ik doen .
    Dan mail ik eea naar jullie. Ik ben tussen 6 mei en 20 mei niet in Nederland. Mijn aangifte doe ik derhalve digitaal.kan ik kopie id als privebericht sturen?
    Beste,

Ik begrijp dat dit allemaal heel vervelend is, wij willen echt een oplossing met u zoeken. Hopelijk snapt u onze kant ook.

Wij hopen dat u dit voor 6 mei kunt realiseren en u kunt alle bewijsstukken naar info@forskolinnaturals.nl zenden. Geeft u in de onderwerpregel uw bestelnummer aan en dat het om een klacht betreft. Dan komt uw e-mail gelijk bij mij uit.

Het is wel belangrijk dit voor 6 mei te realiseren aangezien uw betaaltraject wel blijft staan. Indien dit niet mogelijk is, laat mij dit even weten dan probeer ik mij best te doen dit on hold te zetten tot 20 mei.

Ik hoor graag van u.

Cynthia1
    Ik ga dit morgen allemaal proberen te doen.
    Beste,

Prima dan wacht ik uw berichtgeving af.

Ondanks dit alles wens ik u voor vandaag een fijne dag.

Inderdaad veel gedoe.dank je
    Cynthia1
    Kun je mij de bijlages sturen naar cynthia.roose@waternet.nl ik zie helemaal niks
    Cynthia1
    Ik heb alles gestuurd naar het door Laura genoemde emailadres.
    Cynthia1
    Ik krijg nu mail van roland via info@bralex.nl en heb ook alles naar hem gestuurd.
    Beste,

Wij hebben gereageerd op uw bericht.

Wij hebben aangegeven dat aan de hand van 75 procent te crediteren aan de hand van uw bewijsmaterialen.

Echter de overige 25 procent zullen wij laten open staan omdat er ten tijde van de bestelling een moedwillig een foutieve geboortedatum is opgegeven.

Als de geboortedatum juist was ingevuld, was de bestelling nooit gemaakt.

Wij hebben ook aangegeven mocht uw dochter dit niet zijn geweest u aangifte dient te doen en tot op heden hebben wij geen proces-verbaal van u mogen ontvangen.

Dit is al heel erg coulant naar u toe en als u verder geen bewijslasten ons doen toe komen kunnen wij helaas dan niks meer voor u betekenen.

Cynthia1
Als ik kopie id,opzegging bij billinks en aangifte stuur is alles kwijtgescholden. Alles is kwijtgescholden

Ook een klacht indienen over Bralex?