Opgelost door Bralex: Niet bestelde aankoop bij Bralex

# 193320
Ad

Een gratis proefpakket Forskolin Naturals afslankpillen aangevraagd en ontvangen van Bralex, ( niet gebruikt ) daarnaast een e-mail gekregen van AfterPay voor een levering welke niet besteld is en ook niet ontvangen van Bralex groot € 99.80 wat ik zou moeten betalen, diverse e-mail ( de eerste op 22-8 ) naar Bralex en After Pay gestuurd. AfterPay schuilt zich achter Bralex en Bralex geeft aan dat ik het pakket ( wat ik niet wil ) terug moet sturen, ontvangen heb ik ook niet, op de laatste e mail wordt helemaal niet meer gereageerd.

m vr groet
A.G. Bleijenberg

Ik wens geen e mail van Bralex en AfterPay meer te ontvangen en de dreiging om de vordering aan een incassobureau door te geven, in te trekken, daar er geen vordering op mij is.

Bralex
    Geachte heer en/ of mevrouw Bleijenberg,

Wij hebben een bestelling binnen gekregen op d.d. 16 augustus 2016 en uw bestelling is geleverd op d.d. 17 augustus 2016.

U krijgt twee verpakkingen Forskolin Naturals & Detox Plus. Dit is een kuur van 30 dagen waarvan u 14 dagen kosteloos kunt uitproberen. Als u niet tevreden bent over het product dient u het op de 14de dag retour te zenden. Mochten wij niets van u horen, gaan wij er vanuit dat u de kuur wilt voorzetten van 30 dagen.

Wij hebben het e-mail verkeer nagekeken, en hebben overigens ten alle tijde gereageerd op al uw e-mails.

Graag willen wij tot op een oplossing komen, omdat wij deze situatie voor u erg vervelend vinden.

Wij zullen de factuur stopzetten en tevens zult u hiervan een bevestiging krijgen per e-mail. Tevens willen wij u adviseren als u iets besteld via het internet altijd de algemene voorwaarden te lezen om dit soort misverstanden te voorkomen.

Wij hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

Laura

Bralex Webshops B.V.

0900-2353638 (NL)
    025-880756 (BE)
    Ad
    Als het zoals in de brief gesteld wordt nagekomen wordt dan sluiten we hier de correspondentie.

Ad

Ook een klacht indienen over Bralex?