Opgelost door Bralex: niet correcte afhandeling

content Opgelost
werner65

geachte proefpakket destijds gekregen , te weinig tijd om uit te proberen pakket verstuurd op 24/03 faktuur blijkbaar op datum van 29/03 doch nooit aangekregen. nu dreigbrief van billink b.v waar ik niet mee gediend ben.
dus ik stuur u het proefpakket aangetekend terug , ik ben met zulke praktijken niet gediend.

werner

Geachte W. Wiethase,

Onze actie gaat als volgt; u krijgt een kuur van 30 dagen, waarvan u 10 hele dagen mag testen. Op de 10de dag dient u zelf een keuze te maken. Of u gaat door met de kuur van 30 dagen en u betaald de bijbehorende factuur dit na 14 hele dagen verstrijkt pas de uiterste betaaldatum. Of u retourneert het geopende pakket en zorgt ervoor dat het pakket uiterlijk op de 14de dag bij onze webshop is gearriveerd. Uiteraard zullen wij uw factuur dan annuleren.

Helaas bent u te laat met retourneren, waardoor u niet meer kan retourneren. Het enige wat wij kunnen afspreken uit coulance is dat u het aankoopbedrag aan Billink betaald en zodra dit voldaan is zullen wij Billink verzoeken de vordering terug te laten trekken bij CIB.

In afwachting van uw reactie.

beste ,

producten zijn reeds aangetekend terug gestuurd
    dus zie ik niet in waarom ik het volledige bedrag zou moeten betalen, indien u met een ander voorstel voorkomt ben ik bereid een compensatie te betalen voor het laattijdig terugsturen.
    Beste W. Wiethase,

U bent helaas te laat met retourneren, ongeacht u het pakket aangetekend heeft verstuurd.

Hieruit heeft u keuze uit twee oplossingen;

1) U betaald het gehele aankoopbedrag en als dit verwerkt is, zal de gehele vordering met incassokosten teruggetrokken worden.
    2) Wij kunnen u een korting aanbieden op het gehele aankoopbedrag van 35 procent.

Wij horen graag van u.

beste laura,

stuur mij een faktuur met de korting van 35% zodat ik dit kan afhandelen.
    werner
    Beste W. Wiethase,

Ik zal dit in mindering brengen op de factuur. U dient € 64.95 te betalen en dit dient u deze week te voldoen.

Als Billink dit deze week binnen krijgt, zullen ze op ons verzoek ook het CIB stopzetten en komen die kosten te vervallen.

Indien dit niet gebeurd dan dient u helaas de extra kosten wel te betalen en kunnen wij niks meer voor u betekenen.

werner65
beste laura, betaling vandaag overgemaakt. mvg werner

Ook een klacht indienen over Bralex?