Klacht Bralex: niks meer mogelijk omdat het product niet meer in hun assortiment is

J. Ponsen

Ik heb 27-07-2018 een oplaadbare kruimelveger van het merk Swivel Sweeper bij hun besteld maar deze is 26-05-2019 kapot gegaan de reactie van Bralex is dat zij het product niet meer in het assortiment hebben en zij daarom niets voor mij kunnen betekenen en dat volgens hun ook de garantietermijn verlopen is maar volgens mij was dit een jaar maar buiten dat mag ik er toch ook van uitgaan dat het apparaat langer dan 7maanden zou moeten kunnen functioneren. Dit is mijn ogen een bedrijf waar ik zeker in de toekomst geen zaken meer mee gaat doen en ik raad dit ook af bij andere om dit te doen

nieuw product of anders bedrag retuor

J. Ponsen
Uiteindelijke oplossing Bralex geeft eerst telefonisch door dat er zes maanden garantie op het product zit en later weer drie maanden ook is het niet mogelijk om het product aan te bieden voor reparatie omdat zij het product niet meer verkopen. Ik doe geen aankopen meer bij de Firma Bralex er wordt op geen enkele wijze geprobeerd om de klant enigszins te helpen.