Opgelost door Bralex: Ondeugdelijk product niet (kosteloos) retournemen

Agterberg2

Wij hebben via Bralex een verfroller gekocht. Hierin schenk je verf in de roller zodat deze dat de verf zelf gelijkmatig verdeeld. Volgens de gebruiksaanwijzing hebben wij hiervoor geschikte verf gebruikt. Echter verdeelde de roller helemaal geen verf. Niet op de muren en niet op het plafond. Wij hebben direct dezelfde dag van ontvangst de verfroller willen gebruiken maar moesten de schilderklus toch op de ouderwetse manier afmaken. Ook dezelfde dag de melding gemaakt van het niet functioneren. Nadat wij klaar waren met o.a. de schilderklus hebben wij de roller helemaal en goed schoon gemaakt. Echter accepteert de retourzending niet. Na diverse mails van onze kant en slechts één van hun kant krijgen wij het volgende te horen; "Uiteraard mag u dit product uitproberen. Weliswaar hebben wij dit product met veel verfsporen retour gekregen. Logischerwijs kunnen wij deze retour dan niet accepteren. Als u deze schoon gemaakt had, hadden wij deze kunnen accepteren. Dat is niet het geval en daarom hebben wij uw retour afgekeurd. Deze beslissing blijft staan." Hier zijn wij het niet mee eens en weigeren de AfterPay rekening te voldoen. Hoe nu verder? Help ons a.u.b.

Zich aan de belofte van "niet goed, geld terug" te houden. En ophouden met allerlei smoezen en excuses.

Bralex
    Hi,

Wij hebben met elkaar gesproken. Wij hebben gelukkig alles met elkaar opgelost.
    Ik wens u een fijne dag verder.

Laura Fenanlamber
    Bralex Webshops

Agterberg2
Uiteindelijke oplossing De openstaande factuur bij AfterPay is komen te vervallen en worden de verzendkosten vergoed. Door (interne) miscommunicatie en aannames was er een conflict ontstaan die, achteraf gezien, niet nodig was. Maar gelukkig kwam men daar toch nog achter en is het alsnog netjes opgelost.