Klacht Bralex: Ongewenst Bralex probleem

Lizzy79

Ongewenst product ontvangen, netjes geretourneerd, helaas via brievenbus dus geen verzendbewijs. Uitgelegd, meerdere malen mail contact, toen Billink erachter aan, zelfde verhaal, verzocht betaalregeling te treffen om verdere kosten te voorkomen tot het is opgelost. Nee dat kan niet en nu incasso bureau CIB erbij gekregen, met extra kosten natuurlijk, weer uitleg en verzoek regeling om verdere onnodige kosten te voorkomen, maar nee hoor....
Nu moet ik dus verplicht een kapitaal betalen om iets wat ik niet heb besteld, netjes heb geroutineerd, wordt niet geholpen. Alleen maar problemen en nee

Excuus, compensatie. Deze ongevraagde situatie met ongevraagde producten zsm oplossen

Lizzy79
    Waarom reageert er niemand van Bralex
    Beste Coen,

Bedankt voor je reactie.
    Ten eerste, ik heb nooit iets bestelt. Meerdere malen uitgelegd maar dat helpt niet.

Ten tweede, Ik zie in de bijlage, dat telefoon nummer en geboortedatum niet van mij zijn.

Ik ben hartstikke blij dat er eindelijk iemand reageert. Hartstikke fijn dat je korting wilt geven, maar hier heb ik toch niks aan.
    Product is niet door mij gevraagd, bestelt of gebruikt. Iemand heeft dit op mijn naam en adres gedaan, misschien om te pesten of gebruik te maken van de situatie.
    Dit weet ik dus niet. Heb contact opgenomen met politie voor aangifte maar helaas doen die hier niks mee. Consumenten bond, advocaat en bewindvoerder ingelicht.
    Helaas kom ik geen stap verder op deze manier.
    De openstaande factuur is inmiddels bij CIB belandt, met een berg extra kosten.
    Ik moet betalen voor iets wat ik niet heb besteld, waar ik niet om heb gevraagd en netjes heb geretourneerd.
    Anyway, CIB gevraagd om in ieder geval tot dit is opgelost, een voorlopige betaalregeling van 10 maanden aan te gaan. Dit mag niet, dus tja wat nu?
    Volgend jaar start de WSNP dus waarschijnlijk zal het dan daarin mee genomen worden

Ik wil graag dat dit wordt geregeld voordat ik nog meer brieven, herinneringen, aanmaningen etc krijg.
    Dus ik verzoek u nogmaals om eens extra in het magazijn te zoeken naar het geretourneerde pakket, eventueel het ip adres te achterhalen waar de bestelling vandaan is gedaan

Lizzy79
    En weer laat men op zich wachten....
    Lizzy79
    Nog steeds geen reactie gehad
    Wachtend per reactie....
    Beste E. Descendre,

Wat een vervelende situatie bevind u zich in. Onze welgemeende excuses voor een late reactie. Dit komt in verband met drukte. Wij proberen iedereen zo snel mogelijk antwoorden te geven.

Ik wil u graag een telefonische afspraak maken, zodat wij deze klacht kunnen bespreken en tot een oplossing komen.

Op welk dag en dagdeel bent u het beste te bereiken?

Ik wacht uw reactie af.

Beste E. Descendre,

Ik zal u vandaag bellen omtrent deze klacht.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Beste E. Descendre,

Heb u net geprobeerd te bellen, helaas heb ik u niet te pakken kunnen krijgen.
    Ik zal u nogmaals proberen te bellen op een later tijdstip.

Beste Laura,
    Ik heb meerdere berichten verzonden maar geen reactie meer gekregen..
    Ik wil deze zaak zsm oplossen

Vriendelijke groet,
    Elizabeth
    Lizzy79
    En wederom geen reactie gekregen, geen mail geen telefoon, helemaal niks
    Beste E. Descendre,

Omdat uw dossier al een geruime tijd is doorgestuurd naar het incassobureau kan ik u geen factuur sturen.

U kunt 25 euro overmaken op het rekeningnummer van Billink namelijk NL43 RABO 0152 7253 93 t.n.v. Billink B.V. te Rotterdam.

Als u dit overmaakt en mij dit laat weten, dan zullen wij de vordering natuurlijk terugtrekken.

Ik hoop dat ik u naar tevredenheid heb geholpen.

Beste mevrouw Fenanlamber,

Onder vermelding waarvan dient deze overschrijving gedaan te worden?

Vriendelijke groet,
    Elizabeth Descendre
    Hallo??
    Wederom geen reactie...
    Beste E. Descendre,

Onder vermelding van uw factuurnummer 1ALX284068.

Indien u nog verdere vragen heeft dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Lizzy79
Uiteindelijke oplossing Geld overmaken naar een bedrijf wat niks meer met deze zaak te maken heeft.... Billink heeft deze factuur niet. Ik moet gewoon betalen voor spullen die ik niet heb. Bestelt en wel netjes retour heb gezonden