Klacht Bralex: Oplichters

K. Groot

Via een reclamelink op Facebook heb ik een gratis proefpakket besteld van Forskolins. Keurig netjes thuisbezorgd de volgende dag, maar een paar weken later blijkt dat ik € 99,- moet betalen!

Wat blijkt: De aanbieding is een proefpakket van 10 dagen, maar ze sturen je een pakket toe voor een maand. Je kunt het dan 10 dagen proberen en als het niet bevalt kun je het restant terug sturen binnen 14 dagen. Maar dit kon al niet meer, want tegen de tijd dat ik de rekening ontving, was het al te laat! Dit stond ook niet in het aanbod, dus er is ongevraagd meer aan mij toegezonden en nu moet ik daarvoor betalen!

Incassobureau 1 heeft opgegeven nadat ik hun verweer had weerlegd. (ze beweerden dat ik in een bevestiging van Bralex BV een factuur zou hebben ontvangen, maar in de bevestiging die ik heb ontvangen stond niets over een bedrag of factuur).

Vervolgens kwam incassobureau 2, Directpay. Op de aanmaning die ik had ontvangen had ik gereageerd dat ik het niet eens ben met de vordering. Geen reactie. Vervolgens weer een factuur ontvangen van Directpay en weer aangegeven het niet eens te zijn met de vordering en verwezen naar mijn eerdere reactie, waarop nog niet is gereageerd. Wederom bleef het stil.

Tot mijn verbazing werd ik deze week gedagvaard (nota bene op mijn verjaardag nog wel!) In de brief staat dat ik geen enkel verweer zou hebben gevoerd! Deze organisatie draait de hele wereld om! Eerst ongevraagd meer toesturen dan overeengekomen en nu beweren dat ík niet reageer! (ik heb zelfs aangeboden de producten -ongeopend- ter retourneren) Wat een oplichters zijn dit!
Het zal mij benieuwen wat de rechter hiervan vindt!

Bestel nooit iets bij Bralex!

Excuus en ontbinding

K. Groot
    Ook hierop reageert Bralex niet....

K. Groot

Ook een klacht indienen over Bralex?