Klacht Bralex: Product rma wordt niet serieus genomen

A.L.

Gekocht via www zg Nicer Dicer het product voldoet niet aan de verwachting,dus overgegaan tot het terugzenden,keurig in verpakking het product retour gezonden.
Ik krijg nu een afkeurende mail,en kan het product tegen (extra) betaling 12,50 weer ontvangen,hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord,en ben derhalve overgegaan tot het melden van deze klant,
Ik eis gewoon het betaalde bedrag, Euro 39,95exl verzendkosten retour op mijn rekening.

Retour bedrag betaalde rekening Euro 39,95

Bralex
    Geachte heer en/ of mevrouw Schmidt,

Naar aanleiding van uw klacht willen wij het volgende berichten:

Destijds heeft u een Nicer Dicer gekocht bij onze webshop. U geeft aan dat u dit apparaat wilt retourneren om de reden dat met uw verjaardag precies zelfde product heeft ontvangen.

Wij hebben destijds uw product in goede orde ontvangen echter konden wij concluderen dat het apparaat gebruikt is geweest. Kortom het product is niet retour gekomen in niet verkoopbare staat, waardoor wij genoodzaakt waren u het aankoopbedrag moesten aanrekenen. Dit was de reden waarom uw betalingsverplichting is blijven staan.

Omdat wij sinds kort actief zijn op klachtenkompas reageren wij erg laat op uw klacht. Onze excusus hiervoor.

Echter kunnen wij in deze kwestie het aankoopbedrag niet crediteren zoals u wenst. Toch willen wij in deze kwestie tegemoet komen.

Bij een volgende bestelling bij onze webshop kunt u 20% korting krijgen op het gehele aankoopbedrag.

Wij hopen toch dat uw klacht op dit moment naar tevredenheid is verlopen.

Laura

Bralex Webshops B.V.

0900-2353638 (NL)
    025-880756 (BE)

Ook een klacht indienen over Bralex?