Klacht Bralex: Produkt voldoet absoluut niet aan de wensen,

Klachtnummer
# 182501
Gebruiker
MPl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb t produkt 3 weken uitgeprobeerd, en ben geen gram afgevallen, nu is de bedenktijd v 14 dagen voorbij en zou ik geen rechten meer hebben, op de site staan mooie beloftes, tis geld klopperij, eerder heb ik in 2008 ook met NATURALUS te maken gehad en m.i. Zijn deze oplichters de zelfden met een iets andere naam, probeer een maand op proef, maar de bedemktijd is 14 dagen , tis misleidend en dat mag Vlgs de wet niet

De oplossing

Niet aan beginnen, je kunt er geen zaken mee doen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bralex
    Datum
    Geachte mevrouw Plantinga,

    Naar aanleiding van uw klacht willen wij u het volgende berichten:

    Wat vervelend dat het niet duidelijk is geweest betreffende onze actie. Alle informatie kunt u terug vinden in onze algemene voorwaarden.

    U heeft een retourrecht van 14 dagen, en als u niet tevreden bent over het product kunt u natuurlijk zich beroepen op uw retourrecht. Destijds was u echter te laat met ons in kennis stellen over uw retourzending.

    Om u toch tegemoet te komen willen wij de helft van het betaalde bedrag richting AfterPay crediteren op uw rekening.

    Graag ontvangen wij van u op info@bralex.nl uw rekeningnummer om over te gaan op crediteren.

    Wij hopen dat bovenstaande kwestie naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    http://bralex.nl/

    Heeft u vragen of wilt u bestellen?

    0900-2353638 (NL)
    025-880756 (BE)

    M@il: info@bralex.nl