Klacht Bralex: Retour betaling

Klachtnummer
# 196167
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een antisnurk band op 20/10/2016 retour gestuurd. Wacht tot op heden op een bedrag van 99.95 Euro.

Gewenste oplossing

Graag aankoopbedrag ad.€ 99.95 retour.

1 reactie

  1. Auteur
    Bralex
    Datum
    Geachte mevrouw de Ruiter,

    Naar aanleiding van uw klacht d.d. 18 november 2016 wil ik u het volgende berichten:

    Op d.d. 21 oktober 2016 hebben wij een retourzending van u mogen ontvangen, tevens hebben wij dit direct afgewikkeld.

    Echter is er een storing geweest waardoor er een aantal betalingen niet zijn gecrediteerd, waaronder uw betaling. Daarom hebben wij op 21 november 2016 alsnog het bedrag van € 99,90 gecrediteerd op uw rekening. Dit zal nu zichtbaar moeten zijn op uw rekening.

    Wij hopen dat bovenstaande kwestie naar tevredenheid is opgelost.

    Vriendelijke groet,

    Laura

    http://bralex.nl/

    Heeft u vragen of wilt u bestellen?

    0900-2353638 (NL)
    025-880756 (BE)

    M@il: info@bralex.nl

Ook een klacht indienen over Bralex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen