Klacht Bralex: toch een rekening na een gratis proefzending

Eleonora210

na een GRATIS PROEFZENDING Forskolin Naturals en Detox plus+ krijg ik toch een rekening van 99,91 euro!!!!!!!!!!!!!!

Bralex
    Geachte E. Matthijssen,

Naar aanleiding van uw klacht wil ik u het volgende berichten:

U heeft een bestelling geplaatst voor de supplementen Forskolin Naturals & Detox Plus, dit is een kuur van 30 dagen. Deze kuur kunt u 10 dagen testen om te kijken of deze supplementen wel geschikt voor u zijn. Overigens krijgt u wel binnen 5 werkdagen een factuur van uw betaalprovider per e-mail.

Het betalingstermijn is na 14 werkdagen dus u hoeft zich daar geen zorgen om maken dat u direct moet betalen. Daarvoor heeft u ook de betaalmethode achteraf betalen gekozen.

Indien u tevreden bent over de supplementen dan kunt u verder gaan met de kuur van 30 dagen en dient u de bijbehorende factuur te betalen die u al heeft gekregen per e-mail. Als de supplementen toch niet helemaal bij u passen en u maakt de keuze om de supplementen te retourneren kan dit.

Het is belangrijk om het retourbeleid goed door te lezen in de onderstaande link, zodat u goed op de hoogte bent van de termijnen voor gesloten en geopende verpakkingen en niet voor verassingen komt te staan.

Op het moment dat wij uw pakket retour hebben ontvangen, zullen wij u middels e-mail u op de hoogte stellen als uw pakket verwerkt is en de verdere gang van zaken.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Laura
    Bralex Webshops B.V.

Ook een klacht indienen over Bralex?