Klacht Bralex: Vervelende medewerkers

Mirandahooghuis

Ik heb niet gekregen wat ik besteld heb tot 2x toe en zij willen dat ik toch betaal.
De medewerkers zijn zeer onvriendelijk en weigeren ook maar om tot een oplossing te komen..t enige wat zij zeggen is dat dit mijn fout is.Bullshit..heb de hele conversatie zwart op wit!!
Zelf heb ik al aangegeven dat ik wil betalen wat ik besteld heb,maar zij weigeren daar echter op in te gaan!!

Samen tot een compensatie komen

Bralex
    Geachte mevrouw Hooghuis,

Naar aanleiding van uw klacht enige tijd geleden willen wij u het volgende berichten:

Allereerste excusus voor het ongemak. Wij zijn vorige week net actief in Klachtenkompas waardoor wij nu pas reageren.

Wij hebben u net geprobeerd te bellen, echter zonder resultaat. Het is erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren met onze klantenservice. Wij zijn van mening dat dit niet de bedoeling is.

Wij willen u graag tegemoet komen om de helft te crediteren op uw rekening, Omdat het zo een nare ervaring is geweest, zullen wij vandaag overgaan op een het versturen van een presentje. Dit doen wij voor het ongemak wat u destijds heeft ervaren.

Graag willen wij uw bankgegevens ontvangen op info@bralex.nl zodat wij spoedig de helft van het aankoopbedrag kunnen crediteren.

Wij hopen dat bovenstaande kwestie dan naar tevredenheid is opgelost.

Laura

Bralex Webshops B.V.

0900-2353638 (NL)
    025-880756 (BE)

Ook een klacht indienen over Bralex?