Klacht Brand New Day: BND belegt niet volgens de door haar zelf beschreven procedure.

M. Glas

Betreffende beleggingsrekeningen schrijft BND op de openbaar toegankelijke pagina "www.brandnewday.nl/handelen.html" hoe zij met stortingen op een beleggingsrekening omgaat:

"Iedere werkdag handelen wij voor alle Brand New Day beleggingsrekeningen".

Zonder enige kwalificatie, zonder enige uitzondering op de pagina vermeld.

Ik heb een beleggingsrekening bij BND. Een storting daarop op 8 februari jl. is echter niet naar verwachting op 8 of 9 februari belegd. Zelfs vandaag nog niet.

BND houdt zich niet aan haar beschreven wijze van handelen.

De inleg van 8 februari beleggen tegen de koers van 8 of 9 februari.

Brand New Day
    Beste heer Glas,

Vandaag hebben wij contact met u opgenomen per e-mail. Wij vinden het jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan over het moment waarop uw inleg wordt belegd. Natuurlijk zien wij het liefst dat u tevreden bent. Zoals uitgelegd in onze e-mail heeft de informatie waar u naar verwijst geen betrekking op het soort rekening waar u over beschikt bij Brand New Day. Dit wordt ook aangegeven op de pagina waar u heeft doorgeklikt naar deze informatie. Voor de rekening waar u over beschikt vinden (nog) geen dagelijkse handelsmomenten plaats. Dat kunt u ook terugzien in MijnBND en in de voorwaarden van uw rekening. Wij gaan na of wij het verschil tussen de verschillende rekeningen nog verder kunnen verhelderen. Op het moment dat wij wel een dagelijks handelsmoment kunnen bieden voor het type rekening waar u over beschikt, laten wij dit uiteraard aan onze klanten weten.

Hoewel wij op dit vlak (helaas) niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen (en dat vinden wij oprecht spijtig!), voeren wij de verzoeken uit uw e-mail zo snel mogelijk uit. Laat het ons weten als u nog vragen heeft. Wij zijn u graag van dienst.

Hartelijke groet,
    Willianne
    Klantenservice Brand New Day

M. Glas
Er is geen oplossing aangeboden. BND vindt dat de door haar gepubliceerde procedure, nadrukkelijk voor ALLE beleggingsrekeningen, slechts voor een deel daarvan geldt.. Einde relatie BND en mij, helaas. Met een flinke schadepost aan mijn kant.

Ook een klacht indienen over Brand New Day?