Opgelost door Brand New Day: Waardeoverdracht nog steeds niet verwerkt

angry Opgelost
PAW#59

Op 5-11-2019 heb ik een verzoek ingediend bij Brand New Day om mijn pensioenverzekering over te boeken naar DEGIRO,.
6-11-2019 heb ik bevestiging van mijn verzoek ontvangen.
24-12-2019 bevestiging van Brand new Day ontvangen dat de waardeoverdracht in gang wordt gezet.

Top op heden heeft waardeoverdracht nog steeds niet plaats gevonden en reageert Brand New Day niet meer op mijn mailberichten.

Per onmiddellijk waardeoverdracht in gang zetten

Brand New Day
    Geachte heer Winters,

Vandaag hebben wij contact met u opgenomen per e-mail. Wij vinden het heel vervelend als verzoeken van onze klanten niet gaan zoals verwacht. Natuurlijk zien wij het liefst dat u tevreden bent over onze service.

In mijn e-mail heb ik u aangegeven waarom het proces zo lang heeft geduurd en wat de acties zijn die wij vandaag voor u hebben ondernomen. Daarnaast heb ik u een tijdlijn gegeven voor deze acties. Afhankelijk van het bankverkeer heeft DeGIRO aan het einde van deze week of begin volgende week de waarde van ons ontvangen.

Nogmaals onze oprechte excuses voor deze onduidelijkheid en vertraging.

Maaike
    Klantenservice Brand New Day
    PAW#59
    Klacht naar tevredenheid afgehandeld, jammer dat het zo lang moest duren en uiteindelijk klachtenkompas heb moeten inschakelen om enige beweging bij BND te krijgen.

PAW#59
Door Brand New Day is op 13 januari 2020 toegezegd het bedrag binnen 5 werkdagen over te maken. Het is nu 26 januari, en nog helemaal niets overgemaakt door Brand New Day..........

Ook een klacht indienen over Brand New Day?