Klacht Brand New Service: Onbeschofte medewerksters en onacceptabele service

Klachtnummer
# 273775
Gebruiker
Mrood1997
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tot 4 keer mijn telefoon terug moeten sturen wegens defect teruggekregen, na de vierde keer geven de medewerkers aan dat het mijn fout is dat de telefoon het niet doet, het zou aan mijn simkaart moeten liggen. Ik heb mijn simkaart uitgeprobeerd in de iPhone van mijn collega en hij deed het gewoon. Ik heb gevraagd naar een oplossing, maar de medewerkster gaf aan dat ze mij niet meer gaan helpen op een hele onbeschofte manier. Ik ben telefonisch nog nooit zo slecht behandeld als de medewerksters van Brand New Service. Als ik het me goed herinner is zijn twee van de namen Dineke en Patricia.

De oplossing

Een werkende telefoon en excuses van de medewerksters.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brand New Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brand New Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen