Klacht Brandeal: Geen geld retour na annuleren bestelling.

Gebruiker1537709545

Begin juni heb ik een tas besteld. De levertijd was naar verwachting 2 weken. Op 14 juni heb ik keurig een e-mail ontvangen waarin staat dat het artikel wordt geleverd binnen 7 tot 10 werkdagen. Hierna blijft het echter stil. Ik ontvang ook geen bericht van vertraging. Ik heb op 11 juli dus maar zelf contact opgenomen wat de status precies was. Op dat moment gaf men weer aan naar verwachting binnen 2 weken te kunnen leveren. Gezien het feit dat dit niet goed voelde heb ik te kennen gegeven te willen annuleren. De levertijd is mijns inziens belachelijk lang en de communicatie zacht gezegd gebrekkig. Dan vraagt men om het ordernummer. Dit stond wel degelijk in mijn oorspronkelijke bericht, maar vooruit nogmaals doorgegeven. Het geld zou er met enkele dagen zijn. Dat is inmiddels drie weken geleden. In de voorwaarden staat maximaal 2 weken. Inmiddels hebben ze dus al 2 maanden mijn geld en ik niets. Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar. Na contact op te nemen via de email en messenger kreeg ik iets te horen in de trant van "excuses het duurt langer dan gedacht. Het is niet heel makkelijk om terug te storten. Geen contact meer opnemen want dan kan het alleen maar langer duren." Vooral dat laatste klinkt niet prettig en dan stel ik het mild. MAAR men zou er aan werken dat het geld wordt overgemaakt. Ik dacht/ hoopte opgelost. Een week later weer niets. Ik heb via Messenger gevraagd wanneer ik mijn geld nu eindelijk kan verwachten. Met de huidige technologie lijkt me dat het niet zo lang hoeft te duren. Ik kan zien dat ze de vraag gelezen hebben, maar krijg geen eens een reactie meer.

Mijn geld retourneren.

Gebruiker1537709545
    Graag ontvang ik een reactie op deze klacht. Tot op heden heb ik helemaal niets vernomen. Telefonisch nog steeds onbereikbaar. Op Messenger nogmaals verzocht om een reactie ook niets. Puur onbeschoft.
    Gebruiker1537709545
    Inmiddels kreeg ik via Messenger een bericht dat ik binnen 2 weken iets hoor. Ik vraag me af wat ik zou moeten horen. Ik wil simpelweg mijn geld terug. Ik heb echt nog nooit zoiets onbeschofts en absurds meegemaakt met een bedrijf. Op dit moment overweeg ik om een invorderingsbedrijf in te schakelen. Nog meer om het principe dan het geld. Echt onvoorstelbaar.
    Gebruiker1537709545
    Nog steeds geen reactie. Geen antwoord. Geen geld. Niets.
    Gebruiker1537709545
    Ze zijn failliet. Ik verwacht dat ik mijn geld wel kan vergeten. Zucht.
    Gebruiker1537709545
    Failliet. Nu contact opnemen met curator. Moet wel zeggen dat de hele wijze van handelen hieromtrent afschuwelijk was. Het mijns inziens onbeschofte bijna dreigende gebeuren is nog erger dan het geld niet terug krijgen.

Bedrijf is failliet.

Ook een klacht indienen over Brandeal?