Opgelost door Brandeal: Product niet geleverd

bluuk

Ik heb eind 2012 een broek besteld bij Brandeal. Volgens de site werd het binnen enkele dagen verstuurd, dus toen ik na een ruime week nog niets gehoord had, ging ik navragen hoe het zat. Op de website bleek er een track&trace code aanwezig te zijn (hier geen mail van gekregen of bevestiging van verzending). Nadat ik via PostNL ging kijken waar mijn pakket bleef, bleek dat het pakket al was bezorg en er was ook voor getekend. Dit terwijl ik zelf thuis was, maar ik heb niets gekregen die dag, laat staan mijn handtekening ergens voor gezet. Nadat ik had bekeken hoe de handtekening eruit zag en navraag had gedaan bij mijn buren, kon ik niets anders concluderen dan dat de postbezorger mijn handtekening heeft vervalst. Toen heb ik contact opgenomen met Brandeal, zij vertelden mij dat ik contact op moest nemen met PostNL, echter kan de verzender alleen een onderzoek starten. 4 maanden verder en niets gehoord van PostNL en Brandeal weigert medewerking (15 mails reeds verstuurd)

Geld terug, of het product in mijn brievenbus binnen korte tijd

bluuk

Ook een klacht indienen over Brandeal?