Opgelost door Brandeal: Stone Island polo’s niet echt bij Brandeal.nl

Suusje197

Ik heb vlak voor de kerst twee polo’s van Stone Island besteld bij Brandeal.nl. Heb de polo’s een week geleden ontvangen en wat ik al dacht ze zijn niet echt. Ben er mee naar een winkel in Eindhoven geweest waar ze Stone Island kleding verkopen om te laten checken of ik originele Stone Island polo’s had gekocht. Niet dus. Daarnaast heb ik foto’s van de labels die aan de polo’s hingen en foto’s van de polo’s zelf en van de labels in de polo’s gestuurd naar hoofdkantoor Stone Island in Engeland. Ook zij gaven aan dat ze niet echt zijn. Wat mij ook opviel was dat er met de labels die in de polo’s zaten gerommeld is. Ze zagen er afgeknipt en er opnieuw aangezet uit. Gelukkig heb ik de polo’s nog niet betaald en ga ik ze morgen terug sturen en ben ik alleen de retourkosten kwijt. Op de website van brandeal staat als antwoord op de vraag of de producten echt en origineel zijn, het volgende:

Ja, alle producten die wij verkopen zijn origineel. De producten die wij verkopen kunnen zijn; restpartijen, huidige en oude collecties, retouren, outlet producten, producten met een kleine manco en in sommige gevallen B-keuze, waarin de afwerking, kleur, pasvorm of maat soms kan afwijken.

Een stelletje oplichters dat zijn het dus wees gewaarschuwd !!

Voorkomen dat andere mensen er in geloven en dus nep merk kleding kopen.

Suusje197
    Nog steeds geen reactie ontvangen van brandeal dit zegt denk ik genoeg !
    Suusje197
    Tot op vandaag nog niks gehoord van Brandeal. Bestel er niks het zijn oplichters en verkopen geen originele merken !
    Suusje197
    Brandeal heeft ondertussen contact met mij opgenomen om samen tot een oplossing te komen. Zodra dit afgerond is zal ik hier een update plaatsen
    Suusje197
    De afspraak die Brandeal met mij gemaakt heeft is nog niet nagekomen, maar ik wacht geduldig af.
    Suusje197
    Ondertussen heeft Brandeal mij een mail gestuurd dat de coulance-artikelen naar mij verstuurd zijn. Benieuwd naar de echtheid van deze polo's.

Suusje197

Ook een klacht indienen over Brandeal?