Opgelost door Brandfield.nl: Brandfield stelt klant verantwoordelijk voor het verdwijnen van pakketen

content Opgelost
# 519202
V.

De laatste week van december heb ik een pakket van Brandfield met antwoordnummer bij een postnl loket ingeleverd (supermarkt Wageningen)
Het duurde lang dat ik geen bevestiging kreeg dat mijn pakket niet ontvangen was en ik probeerde contakt met ze te leggen. Tot mijn pech ben ik het verzendbewijs dat ik het pakket heb ingeleverd kwijtgeraakt. Het duurde eerst weken, telefonisch waren ze de eerste week van januari niet eens te bereiken en via Whatsapp kreeg ik week later of dagen later de zelfde vraag als de vorige en niemand die las wat ik al eerder heb geantwoord. Onvriendelijk zijn ze ook. In de tussentijd heb ik meerdere malen contakt met postnl en Brandfielfd gelegd. PostNL zegt dat ik tegen brandfield moet aangeven dat zij met postnl contact kunnen leggen, omdat zij het intern kunnen uitzoeken.
Brandfield weigert en zegt de klant is zelf verantwoordelijk dat staat in onze regels dat als je geen verzendbewijs hebt jij als klant verantwoordelijk bent voor je pakket. Ik begrijp dat ik dikke pech heb dat ik het bewijs kwijt ben maar dat is wel echt makelijk gemaakt door Brandfield. maakt niet uit waar het pakket kwijt raakt of door wie de klant is de dupeerde. Dit is toch het makkelijkste. Het lijkt mij absoluut niet rechtvaardig dat de klant op moet draaien voor de nonchalance tussen PostNL en Brandfield. Ik heb mijn taken verricht: het retour verzenden van het pakket. Je kan niet verwachten dat iemand een briefje 2 maanden lang bewaart. Als PostNL en Brandfield hun zaken op orde houden en netjes omgaan met retourzendingen, hoef ik als klant niet de dupe te worden.

Brandfield moeten controleren samen met Postnl waar het pakket gebleven is.
Mijn open factuur moet komen te vervallen

V.
De retourzending is GEVONDEN.

Ook een klacht indienen over Brandfield.nl?