Klacht Brandfield.nl: Cadeau beloven maar niet leveren

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 304094
Gebruiker
d74o
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor moederdag was er bij Brandfield.nl een actie waarbij je bij een bestelling boven de €100 een verwenbox van €100 voor de moeders kreeg. Ik heb voor mijn vrouw een Buddha to Buddha armband besteld en heb netjes de cadeau code ingevoerd en de bestelling betaald. Nadat deze geleverd was bleek er geen verwenbox bij de bestelling te zitten. Na hierover gemaild te hebben kreeg ik al snel een mail terug dat ik geen code ingevoerd heb maar dat ze mij wel wide compenseren met een cadeaubon van €10 als ik dan een bestelling van meer dan €50 bestel. Ik heb deze natuurlijk afgewezen omdat ik niet wil dat men extra aan mij verdienen omdat zij hun afspraken niet nakomen. Ik weet zeker dat de code is ingevoerd geweest maar kan dit niet bewijzen dus laten ze je zitten met een vervelend gevoel. Ik bestel hier niets meer en zal dit verhaal aan een ieder die wil luisteren horen. Hopelijk snappen ze dan dat klant nog steeds koning is en dat men deze serieus behoren te nemen.

De oplossing

Geen

2 reacties

  1. Auteur
    d74o
    Datum
    Helaas heeft Brandfield niet meer gereageerd. Jammer ik had graag vernomen waarom zij op deze manier besluit te reageren.
  2. Auteur
    Brandfield
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste D. Opperman,

    Bedankt voor het schrijven van een review. Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is en zijn je daarom tegemoet gekomen door het aanbieden van een kortingscode voor een eventuele volgende bestelling. Helaas zien wij dat de code VERWENBOX niet aan je bestelling is toegekend, waardoor je de box helaas niet hebt ontvangen. Vanwege onze voorwaarden kunnen wij geen box nasturen, omdat de code op de bestelling zelf verzilverd dient te worden. We vinden het jammer om te horen dat we hier gezamenlijk niet uit zijn gekomen en willen je desondanks nog een fijne dag toewensen.

    Met vriendelijke groet,

    Kim
    Klantenservice Brandfield

Uiteindelijke oplossing

Auteur
d74o
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik denk niet dat het handig is een welles nietes spelletje aan te gaan. Ik zeg dat ik deze wel heb ingevuld en Brandfield niet. Hiermee sluit ik deze af. Ik ga hier niet in blijven hangen. Er zijn gelukkig keuzes genoeg.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Brandfield.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen