Klacht Brandfield: Slechte mederwerkers

Klachtnummer
# 336591
Gebruiker
Vdmsar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Armband opgestuurd, word mij aan de telefoon verteld voeg een retour formulier toe en kies voor de gewenste oplossing, dus ik koos voor geld terug want anders straks weer een kapot armbandje. Krijg ik een mailtje over dat mijn armbandje is ontvangen en dat die gemaakt gaat worden, kunnen kosten voor in rekening worden gebracht. Bel ik de klantenservice, word mij verteld dat van het vorige gesprek niks is genoteerd en dat die manier die met het retour formulier niet de oplossing is die hun geven. Dus eind stand, ik heb geen armbandje of niks

De oplossing

alsnog nakomen wat beloofd is

2 reacties

  1. Auteur
    Brandfield
    Datum
    Beste S. van der Molen,

    Wij hebben je armband ontvangen en inderdaad geconstateerd dat deze een gebreke vertoont. We geven aan dat je je gewenste oplossing mag noteren, zodat we hier rekening mee kunnen houden. In dit geval wenst Zinzi jou armband terug te ontvangen, zodat ze dit kunnen beoordelen en kunnen repareren of vervangen. Je hebt zojuist telefonisch aangegeven dat je het artikel niet wilt opsturen ter reparatie en het artikel niet hoeft terug te ontvangen. We hebben jouw keuze hierin gevolgd en doorgegeven dat jouw product niet gerepareerd hoeft te worden. Ik ben benieuwd of dit nog steeds je keuze is of dat je liever het artikel wel wenst te beoordelen door Zinzi?

    Ik zie graag je reactie tegemoet.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Kim
    Brandfield Klantenservice
  2. Auteur
    Brandfield
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste S. van der Molen,

    Bedankt voor je reactie. Wij hebben bedoelt dat je altijd je gewenste oplossing mag noteren, zodat we hier eventueel rekening mee kunnen houden. We dienen defecte producten altijd op te sturen ter reparatie en dit vind je eventueel terug op onze website. Wanneer een product gedragen is, kunnen we deze niet terugnemen en kiezen wij voor een reparatie. In dit geval heb je ervoor gekozen het niet terug te willen ontvangen en niet te willen opsturen ter reparatie, vandaar dat we je hierin helaas niet iets voor je kunnen betekenen. Wij vinden het jammer dat we niet tot een oplossing zijn gekomen.

    Met vriendelijke groet,

    Kim
    Klantenservice Brandfield

Ook een klacht indienen over Brandfield?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen