Klacht Brandinvites.nl: Bij retour door productiefout wordt waardebon ingetrokken

Michelle1970

Bij een bestelling van meer dan 50 euro kun je een waardebon van 10 euro gebruiken. Ik had voor bijna 90 euro besteld. Toen ik de bestelling kreeg zat er op 1 vd producten een productiefout, Deze heb ik (na lang zoeken hoe je "eenvoudig" kon retourneren) retour gezonden en duidelijk vermeld dat het om een pructiefout ging. Na de retour was de waarde van mijn bestelling nog steeds ruim 70 euro dus ik was erg verbaasd dat er 10 euro van mijn retour werd afgetrokken. Je baalt al van de rompslomp dat het product niet goed is, krijg je dit er ook nog bij. Diverse malen gemaild maar verder dan een standaard reactie dat mijn mail ontvangen was, kom je niet....

Alsnog de 10 euro overmaken naar mijn rekening.

Betere service dan standaard mails waar je niets mee kunt. En doen wat je beloofd: op de site de melding dat je binnen 48 uur antwoord krijgt, is wezenlijk anders dan (alweer via een standaard mail) melden dat je binnen 96 KANTOORUren reageert! En retourneren is niet gratis terwijl dit wel op de site staat, alleen als het een productiefout betreft.

Wij vinden dat Brandinvites.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brandinvites.nl?