Klacht Brandinvites.nl: geen levering en geen terugbetaling

Visje

Ik heb in mei van dit jaar een Stührling horloge besteld en betaald. Het horloge zou eindmei begin juni worden geleverd door dpd. Ik kreeg een mail met daarin een verkeerde track en trace code. Het horloge is nooit afgeleverd. Nadat ik contact had opgenomen ontving ik allerlei standaard mailtjes waarin me werd verteld dat ik nog maar even twee weken geduld moest hebben. Na een maand kreeg ik ineens een bericht dat het horloge terecht was en dat het me nog een keer op zouden sturen. Weer kreeg ik een mailtje over de verzending. Alleen stonden er nu helemaal geen gegevens in maar sterretjes op de plaatsen waar een track en trace nummer en datum zouden moeten staan. Ik heb hier meteen op gereageerd maar kreeg geen reactie. Nu heb ik gister weer een standaard mailtje ontvangen waarin weer staat dat ik minstens twee weken geduld moet hebben voordat ze weten wat er met mijn pakket is gebeurd. Kortom geen horloge en geen geld terug en een hoop mailverkeer voor de 2e keer.

Ik wil dat het horloge alsnog zo snel mogelijk word geleverd of dat ik zo snel mogelijk mijn geld terug krijg. Ik vind dat ik nu toch echt wel lang genoeg geduld heb gehad.

Wij vinden dat Brandinvites.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brandinvites.nl?