Klacht Brandinvites.nl: geen levering horloge en geen terugbetaling

Visje

In mei van dit jaar heb ik een Stürhling horloge besteld en betaald. Ik ontving een mail dat ik het horloge eind mei zou ontvangen. In de mail stond een foutieve track en trace code van de DPD vermeld. Ik heb het horloge niet ontvangen. Ik heb daarna contact met het bedrijf gehad via mail en kreeg een mail terug dat ik pas twee weken na de vermelde aflever datum kon reageren. Daarna volgde een aantal standaard mails totdat ik een bericht kreeg dat het horloge terecht was en ze het nog een keer op zouden sturen. Weer kreeg ik een mail, maar nu stonden er, op de plaats waar de track en trace code en datum zouden moeten staan, kruisjes. Het standaard mailtje was dus niet naar behoren ingevuld. Ik heb hierover nog gemaild maar ontving hierover geen mail terug. Wederom werd het horloge niet geleverd. Ik heb daarna aan brandinvites laten weten dat ik mijn geld terug wilde, maar kreeg als reactie dat ik nog weer twee weken moest wachten alvorens ik kon reageren.

Ik zou het liefst het horloge alsnog op korte termijn willen ontvangen of anders mijn aankoopbedrag terug willen ontvangen.

Wij vinden dat Brandinvites.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brandinvites.nl?