Opgelost door Brandinvites.nl: Geen retourgeld bij beschadigd artikel.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 63772
Gebruiker
Maria
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb tas gekocht bij Brandinvites op 26/03/14. Deze is afgeleverd bij verkeerd Kialapunt. Te ver weg i.v.m. invaliditeit. Uiteindelijk nadat ik hem niet kon afhalen, werd hij op 30/05/14 bij juiste Kialapunt afgeleverd, en bleek beschadigd. Ik kreeg de kans niet van dit bedrijf om een retouretiket te printen, omdat zij een regel bij mijn bestelling plaatsten: uw 14 dagen annuleringsmogelijkheid is verlopen. Echter, ik heb direct bij opening op 31/05/14 de fout geconstateerd en emailcontact met klantenservice opgenomen. Geen enkele reactie. Telefoon wordt niet opgenomen in Frankrijk. Op 04/06/14 aangetekende en gewone brief verstuurd wijzend op ontbindingsrecht overeenkomst koop op afstand. Na een week geen reaktie. Heb op 11/06/14 op eigen kosten via Kiala ook de tas geretourneerd met wederom een verklarend schrijven. De kosten zijn inmiddels dus aardig aan het oplopen, en nog immer geen reaktie.

De oplossing

Wil mijn aankoopbedrag+verzendkosten 70,40 + kosten voor aangetekende brief en gewone brief 14,15, verzendkosten Kiala 4,50 voor retournering pakket. Totaalsom is dan met alle kopieerkosten 1,20 = 90,25 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brandinvites.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maria
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Brandinvites.nl?