Opgelost door Brandinvites.nl: Geen retourgeld bij beschadigd artikel.

Maria

Heb tas gekocht bij Brandinvites op 26/03/14. Deze is afgeleverd bij verkeerd Kialapunt. Te ver weg i.v.m. invaliditeit. Uiteindelijk nadat ik hem niet kon afhalen, werd hij op 30/05/14 bij juiste Kialapunt afgeleverd, en bleek beschadigd. Ik kreeg de kans niet van dit bedrijf om een retouretiket te printen, omdat zij een regel bij mijn bestelling plaatsten: uw 14 dagen annuleringsmogelijkheid is verlopen. Echter, ik heb direct bij opening op 31/05/14 de fout geconstateerd en emailcontact met klantenservice opgenomen. Geen enkele reactie. Telefoon wordt niet opgenomen in Frankrijk. Op 04/06/14 aangetekende en gewone brief verstuurd wijzend op ontbindingsrecht overeenkomst koop op afstand. Na een week geen reaktie. Heb op 11/06/14 op eigen kosten via Kiala ook de tas geretourneerd met wederom een verklarend schrijven. De kosten zijn inmiddels dus aardig aan het oplopen, en nog immer geen reaktie.

Wil mijn aankoopbedrag+verzendkosten 70,40 + kosten voor aangetekende brief en gewone brief 14,15, verzendkosten Kiala 4,50 voor retournering pakket. Totaalsom is dan met alle kopieerkosten 1,20 = 90,25 euro.

Wij vinden dat Brandinvites.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Maria

Ook een klacht indienen over Brandinvites.nl?