Klacht Brandinvites.nl: probleem met een retour zending.

Nel van der Harst Groen

Beste klachtenkompas ik heb vandaag van Brandinvites een reactie op mijn emails,gehad over mijn retour zending waar ik u gisteren al over had geschreven het ging over 2 artikelen die ik 28-01 had terug had gestuurd en ze willen mij maar voor 1 artikel het geld terug storten dat stond vandaag weer in de email die ik had gekregen.Ik heb gelijk een mail terug gestuurd dat ik al diverse keren had gemailt dat hun de retouren maar eens goed moesten controleren en ik had toen ik bij hun de retour aanvroeg duidelijk ingevuld wat terug moest gezonden worden met de redenen daarvan dus ze moeten het bewijs van mij in hun bestand kunnen terug zien maar ik krijg van hun daarvan geen antwoord op ze negeren het gewoon ik had met de vorige retour in december ook moeilijkheden toen had ik het pakket weer terug gehad en moest het weer terug sturen en moest weer 6,75 verzend kosten betalen dus ik had 2x 6,75 betaald had ik ook aan klantenservice gemeld maar geen reactie hierop het is schandalig!

Ik zou graag zo spoedig mogelijk het geld bedrag van mijn 2 retour vesten terug gestort willen en niet zoals Brandinvites het volhoud dat het om 1 vest gaat en zou ook nog het teveel betaalde retour bedrag van 6,75 terug willen van mijn vorige retour pakket. En dat dit nu eens snel opgelost wordt want ik wordt hier zo langzamerhand gek van dit gaat al weken zo!!!!

Wij vinden dat Brandinvites.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brandinvites.nl?