Klacht Brandinvites.nl: Voortgang van de verzending van mijn pakket en niet reageren op mails

Gabriel1990

Ik heb een horloge besteld. Ze gaven aan bestelling zal ontvangen worden tussen 11-23 juli. Ik ben super ontevreden over Brandinvites (BI) geboden service. BI vertikt het om te reageren op mijn mails.

Ik ben er achter gekomen dat BI niet transparant is tav de daadwerkelijke verzending. Ze claimen dat het pakketje onderweg is, maar dat is helemaal niet zo. Ik heb contact opgenomen met Kiala en die vertelden mij dat brandinvites vaak pakketjes de statsus geeft als verzonden. Ik ben zwaar ontevreden. Zodra ik mijn pakketje binnen heb, ga ik het overwegen om mijn account op te heffen. Ben de trage service en het niet reageren op mijn mails zat.

Gewenste oplossing: Ik wil zsm mijn pakket ontvangen. De horloge is een kado voor iemand in het buitenland wat tevens mijn vakantie bestemming zal zijn. Aangezien ik 25 juli op vakantie ga. Wil ik het pakketje zsm ontvangen. Duidelijkheid en oprechtheid over de status van mijn verzending. Ik heb het pakketje zsm nodig ivm vakantie! Ik verwacht ook financiele compensatie ivm terkortkomingen vanuit BI en de telefoontjes die ik pleeg naar het kiala punt.

Wij vinden dat Brandinvites.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brandinvites.nl?