Opgelost door Brandpreventiewinkel: Had veel snellere en betere service verwacht van dit bedrijf.

content Opgelost
Clownhippie

Ik heb een Homewizard SH8-99103 Slimme Rookmelder set gekocht.
De reviews zijn zeer positief, echter... merk ik hier weinig van terug.
Voor een zending hebben wij te veel verzend kosten betaald, deze zou volgens hun site als pakket worden opgestuurd, ik tref het aan in de brievenbus.

Betreft de Homewizard SH8-99103 Slimme Rookmelder set de instalatie was een ramp.
Het zou een makkie moeten zijn, op mail's reageren ze traag en slecht.
Op facebook chat reageren ze niet.
Ook op hun eigen site, reageren ze niet op de chat.

Ik heb maar gebeld, mvr, zij dat ze het ging uit zoeken maar niet vandaag.
Nee, neem alle tijd natuurlijk.
Zo brandje wacht wel ;)
Natuurlijk niet, juist bij een brandpreventiewinkel verwacht ik ook service.
Je betaal er immers een hoop geld voor, anders had ik ze net zo goed bij een stunt winkel kunnen kopen.

A fijn, de handleidingen zijn bagger en weining tot geen uitleg.
We hebben alles maar dan ook alles op diverse site's moeten op zoeken en zelfs naar video's zitten kijken.

Uit eindelijk na ruime tijd is het ons geluk en zijn beide melders incl de link online.
Wat wel direct opvalt is dat de link best warm wordt en het snoertje van de lan en stroom kabel van de link erg kort zijn.

Hoe op te lossen, nou het stukje service is natuurlijk al vervallen want die kansen hebben jullie na ons idee al voldoende gehad.

Maar goed, wellicht is dit met een kleine compesatie wel op te lossen toch?

Betreft de link, van de Homewizard SH8-99103 Slimme Rookmelder set de stroom en lan kabel zijn erg kort, te kort.
Wellicht kunt u als bedrijf hier in ons voorzien van een langere kabel lan kabel en een langere stroom van minimaal 1.5 wat standaard is vaak.

Indien u dit niet kunt, zouden wij het op prijs stellen dat u dit compeseert zodat wij via een andere weg wel aan de passende kabels kunnen komen gezien die van u set niet normaal kort zijn.

Betreft de handleidingen, die zijn om te huilen.
We verwachten van u of het bedrijf waar mee u zaken doet betere nederlandse handleidingen.
Het mag niet zo wezen dat wij half Google moeten af zitten te zoeken om te kijken wat hier in huis met de Homewizard SH8-99103 Slimme Rookmelder set niet goed ging.

Wij vinden dat Brandpreventiewinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Clownhippie
    Inmiddels kan ik na een korte chat niet meer met hun chatten?
    Geblokkeerd wellicht?
    Ze bellen me vandaag, al betwijfel ik dit nogal.

Clownhippie
Ik heb ze zojuist aan de telefoon gehad en een prima gesprek gehad. Wegens onder bezetting hebben ze de facebook chat functie uit gezet. Er wordt vanuit brandpreventiewinkel na vraag gedaan omtrent de te korte kabels, de handleiding en de problemen met de installatie. Betreft de verzend kosten van de pakket zending die per post binnen kwam, dit betreffede de Magnetische Montageset deze wordt geheel vergoed, dat vinden wij netjes.

Ook een klacht indienen over Brandpreventiewinkel?