Klacht Brands-outlet.nl: Verkoper stuurt klant met klacht over kapotte vuilnisbak door naar fabriek

Koster

Ik heb 07-06-2018 een EKO VB 921844 vuilnisbak besteld bij brands-outlet.nl, die spoedig arriveerde en ik sindsdien met tevredenheid, op een normale manier, heb gebruikt. Enkele dagen geleden bleek het deksel echter niet meer vast te zitten. Die zit normaliter vast met twee kleine plastic 'knopjes', die kapot blijken te zijn. Aangezien ik dit vrij snel vind voor een dergelijk product om niet meer fatsoenlijk te werken heb ik het bedrijf opgebeld. De mevrouw aan de telefoon vertelde me dat het buiten de twee weken garantie termijn van hun bedrijf valt en dat ik voor fabrieksgarantie contact op moet nemen met de fabriek. Behalve dat het vrij lastig is voor mij als consument om contactgegevens van een fabrikant te vinden (heb het wel geprobeerd), had ik op consumentenbond.nl gelezen dat de verkoper binnen zes maanden zelf zou moeten helpen.

Ik zou graag zien dat de vuilnisbak gerepareerd of vervangen wordt (of een nieuwe deksel ontvangen).

Wij vinden dat Brands-outlet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brands-outlet.nl?