Opgelost door Brands Techniek & Service: storing loft video huisstation

Maya

Er is al maanden iets technisch niet in orde met mijn deurbel. Ik woon op nr 12 en mensen worden verbonden met nr 24 als ze mij bellen. Dit is vervelend voor mij omdat mensen weer weglopen, maar ook voor mijn buren op nr 24.

Ong. een mnd geleden heb ik gebeld en een voicemailbericht ingesproken. Een paar dagen erna weer gebeld omdat ik geen reactie ontvangen had. Ik heb iemand gesproken die mij beloofd had dat het probleem de volgende dag opgelost zou worden, maar dat ik dan nog wel gebeld zou worden. Ik ben noch gebeld en noch is er iemand langsgekomen.

Inmiddels heb ik al tig x gebeld (er wordt niet opgenomen), een email gestuurd en VVE contact laten leggen met firma Brands. Vorige week heeft de contactpersoon van VVE iemand van Brands gesproken en een afspraak voor mij ingepland voor de dag erna. Belofte is weer niet nagekomen!

Dit heeft veel schade aangericht. Mensen denken dat ik opzettelijk de deur niet open, pakketjes worden elders bezorgd etc.etc.(1000 karakt op)

Ik wil dat het probleem opogelost wordt en excuses zou wel op z'n plaats zijn.

Wij vinden dat Brands Techniek & Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Maya
    Het is netjes afgehandeld door firma Brands.

Maya

Ook een klacht indienen over Brands Techniek & Service?