Klacht Brandsupply24.com: Ik krijg geen retourinstructies/reactie.

Klachtnummer
# 417760
Gebruiker
I. Derks
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op de Blokker site een kunststof afvalemmer gekocht bij Brandsupply24 en die wil ik retourneren. Daarvoor moet ik van brandsupply retourinstructies krijgen. Ik heb sinds 19 december 2019 nu 3x gevraagd om deze instructies. Ik krijg dan een bericht dat er binnen 48 uur een Inhoudelijke reactie zal volgen. Ik krijg echter nooit een reactie/retourinstructies. Als ik bel krijg ik een bandje waarin gezegd wordt dat ze heel druk zijn en geen tijd hebben om de telefoon op te nemen.

De oplossing

Ik wil graag retourinstructies ontvangen zodat ik het product retour kan sturen en mijn geld terug ontvang.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brandsupply24.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brandsupply24.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen