Klacht Braumarkt: defect product geleverd en geen reactie hierover

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 403899
Gebruiker
A. Vrie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 24-9-2019 de bestelde flessenpaal binnen gekregen met een defect.
Dezelfde dag heb ik dit gemeld. Ik kreeg een ticket. Hiervoor moest ingelogd worden, de inlogs werkte niet (ook na het aanvragen van een nieuw wachtwoord etc)
Meerde mails gestuurd met het verzoek contact per mail met mij op te nemen en het defecte artikel te ruilen. Tot nu toe geen reactie ontvangen. Laat staan een nieuw product zonder defect.

De oplossing

Gewoon netjes afhandelen, heel product toesturen, excuses aanbieden met een taart!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Braumarkt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Vrie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Braumarkt?